۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۸:۲۵

پس از شکست مقابل منصوری؛

پاسخ سرمربی گیتی‌پسند درباره شایعه برکناری/ از فردای خودم خبری ندارم

پاسخ سرمربی گیتی‌پسند درباره شایعه برکناری/ از فردای خودم خبری ندارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به شایعه برکناری‌اش از تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: از فردای خودم در تیم گیتی‌پسند خبری ندارم اما فعلا سرمربی این تیم هستم و به کارم ادامه می‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل منصوری قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم ناکامی‌های تیمش در لیگ برتر فوتسال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم گیتی‌پسند بار دیگر در این بازی از موقعیت‌های خود استفاده نکرد و شرایط به گونه‌ای شد در دیداری که نزدیک به 50 شوت به طرف دروازه حریف داشتیم، بار دیگر متحمل شکست شدیم.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌های بسیاری در این بازی داشتیم اما از آنها استفاده نکرده و نتوانستیم به گل برسیم، هرچند منصوری با خوش‌شانسی از موقعیت‌‌های خود استفاده کرد و توانست به گل برسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه تیم ما همواره برای رفع مشکلات خود در تمرینات برنامه‌های فشرده‌ای را دنبال می‌کند، بیان داشت: در طول هفته روی نقاط ضعف خود کار می‌کنیم و از دست رفتن موقعیت‌ها، یکی از مشکلات اصلی ما به شمار می‌رود که این مشکل باید رفع شود.

کشاورز افزود: البته در دیدار امروز داوری هم بر نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود و در صحنه گل سوم، مشکلاتی داشت اما حال که این دیدار با شکست گیتی‌پسند به پایان رسیده، کاری نمی‌توان انجام داد و اگر بازیکنان از موقعیت‌های خود استفاده کرده بودند، مشکلات داوری تأثیری بر آن نمی‌گذاشت.

وی با اشاره به دلایل مصدومیت‌های طولانی بازیکنان تیمش در لیگ برتر افزود: ما پیش از آغاز فصل نتوانستیم بدنسازی مناسبی داشته باشیم و به همین دلیل هر هفته بسیاری از بازیکنان ما مصدوم می‌‌شوند اما برای رفع این مشکل نیز برنامه داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیرامون شایعه برکناری‌اش از گیتی‌پسند گفت: تیم‌های بزرگ نظیر گیتی‌پسند همواره با حاشیه‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند و تا زمانی که گیتی‌پسند هست، حاشیه‌ها پیرامون آن وجود دارد اما من فعلاً سرمربی تیم هستم و از فردای خودم در این تیم خبری ندارم.

 

کد خبر 2390736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha